Oops! Sorry!!


This site doesn't support Internet Explorer. Please use a modern browser like Chrome, Firefox or Edge.

Jouw ideale klant glashelder + leer het perfecte bericht voor hen te schrijven

Je weet hierna altijd precies wat je moet zeggen of schrijven om je klant in actie te laten komen!

Live training 1: dinsdag 5 december 9.00-12.30 uur > Waar beslist jouw Ideale klant op en hoe kun jij daar op inspelen
Live training 2: vrijdag 8 december > Hoe vertaal je die inzichten in het perfecte LinkedIn bericht voor jouw ideale klant

Je weet alles van je eigen vak, maar bij ondernemen komt meer kijken. Marketing; je hebt er een haat-liefdeverhouding mee.
Je weet dat het nodig is, maar zou het het liefste het raam uitgooien.
Het kost je ontzettend veel tijd en moeite en levert je heus klanten op, maar ook een bak frustratie.

Hoe zou het zijn als je relatie met je marketing een liefdevolle zou zijn? Dat je elke dag weer precies weet wat je moet zeggen en schrijven en hoe? Omdat je precies weet wat er in het hoofd van je ideale klant omgaat en waar die op aan gaat?

Dat glashelder krijgen én die inzichten vervolgens leren vertalen naar goede LinkedIn-posts is wat jij leert in mijn 2 trainingen op 5 en 8 december. 

OH GAAF, ik doe ook mee

Deze sessies zijn echt top als je:

  • Je regelmatig afvraagt waarom het ene LinkedIn-bericht wel aanslaat en het andere niet

  • En nou eindelijk wel eens echt helder wilt hebben wat er in zijn of haar hoofd omgaat

  • En wat er nodig is om ze in actie te laten komen

  • In de eerste training kruipen in het hoofd van jouw ideale klant en ontdek je precies wat die denkt én waarop die beslist om wel of niet voor jou te kiezen:

  • Waar gaat je ideale klant op ‘aan’

  • Waar gaat je ideale klant op ‘uit’

  • Wat triggert actie

  • Amanda Hendriks; jouw LinkedIn coach

    In de tweede training oefenen we samen met het schrijven van LinkedIn-berichten op basis van die inzichten. Dit zorgt ervoor dat:

  • Jij nooit meer om onderwerpen verlegen zit

  • Je precies weet hoe je een bericht zo opbouwt dat het gelezen wordt én de lezer in actie komt

  • Je je zekerder voelt en niet meer ellenlang over 1 berichtje doet (en het dan nog eigenlijk niet durft te posten)

  • JA, dat wil ik

    Wat leveren deze superpraktische sessies jou op?

  • Inzicht in wat jouw ideale klant beweegt

  • Je weet voortaan wat je moet zeggen of schrijven om hen in actie te krijgen

  • Je bespaart dus bakken met tijd en voorkomt onnodige frustratie over je (LinkedIn-)marketing

  • Ik ga geen bergen theorie over je uitstorten, we gaan echt 2 ochtenden samen aan de slag met het op papier krijgen van jouw ideale klant en het verhaal dat daarbij hoort. Zodat jij naar huis gaat met een document waar je echt wat aan hebt. En in de tweede training gaan we samen berichten schrijven en meteen bespreken op basis van alle inzichten die je in de eerste training hebt gekregen. Zo ga je daarna naar huis met kant-en-klare berichten en heel veel tips en tricks om jouw berichten voortaan zelf veel beter neer te zetten.

    Praktische informatie

  • Het worden 2 gezellige, lekker praktische sessies bij mij op kantoor in Nunspeet (beide dagen van 9.00 uur tot 12.30 uur).

  • Er doen maximaal 3 andere ondernemers mee. Dat geeft een ideale mix van persoonlijke aandacht en extra inzichten door de groepsdynamiek.

  • Achteroverleunen is er niet bij, we gaan meteen samen aan de slag. We gaan bedenken, discussiëren en finetunen en al die inzichten noteren in jouw Ideale-klantprofiel. Dit is voortaan je naslagwerk. En in de tweede training schrijf je minimaal 3 berichten voor LinkedIn die je vervolgens zo kunt posten.

  • Jouw investering voor deze 2 trainingen is 399 euro exclusief btw (de trainingen zijn niet apart te boeken).

  • Als je meedoet reken je de training meteen af (uiteraard via een beveiligde verbinding). Daarna word je naar een pagina geleid waar je al je gegevens invult. Zorg dus dat je beide stappen doorloopt zodat ik al je info heb en je je factuur en de details kan sturen.

  • Het resultaat

    Aan het einde van deze sessie heb je kennisgemaakt met superleuke andere ondernemers, maar weet je ook:

  • Hoe mensen (en jouw ideale klant dus ook) beslissingen nemen

  • Welke gedachtes en gevoelens jouw ideale klant over het probleem heeft dat jij oplost

  • Hoe je die kennis inzet om triggerende profielteksten en LinkedIn-berichten te schrijven

  • Je kunt vervolgens al die inzichten toepassen waardoor je marketing makkelijker, leuker én effectiever wordt.

    Dus. Schuif jij ook aan bij mijn combi-training waarin je jouw ideale klant tot in de puntjes leert kennen én leert hoe je het perfecte bericht schrijft om hen in actie te krijgen?

    Ben jij er dinsdag 5 december en vrijdag 8 december bij en ga je na afloop naar huis met jouw Ideale-klantprofiel op maat en minimaal 3 kant-en-klare LinkedIn-berichten?

  • JA, ik doe mee

    PS De klantverhalen volgen, dit is de tweede ronde van deze nieuwe training.

    Dit is wat deelnemers over deze sessies zeggen

    “Nooit geweten dat we zoveel beslissingen nemen op een dag en hoe dat in onze hersenen gaat. En dus ook nooit nagedacht hoe ik die beslissingen het beste kan beïnvloeden. Nu doe ik dat wel.”

    “De inzichten die we tijdens de workshop hebben genoteerd op de flipover hangen pontificaal op mijn kantoor en helpen me elke dag in mijn marketing.”

    “Ik heb nu al allerlei ideeën hoe ik deze kennis kan toepassen en weet zeker dat dat er de komende weken alleen maar meer worden.”

    “Wat theorie om je een basis te geven, maar dan snel echt aan de slag want daar leer ik het meest van.”

    “Fijn met een kleine groep. Dat gaf ruimte voor discussie en van elkaar leren, maar ook veel persoonlijke aandacht en daarmee focus op mijn specifieke situatie.”

    “Echt een eye-opener dat we echt bijna al onze beslissingen automatisch nemen. En dat onze potentiële klanten dat ook doen. En dat we daar in onze marketing totaal geen rekening mee houden. Vanaf nu dus wel waardoor ik veel meer reactie verwacht te gaan krijgen op mijn LinkedIn-posts.”

    “De drempel om op LinkedIn te posten is nog niet helemaal verdwenen, maar grotendeels geslecht. Ik snap nu wat ik moet posten om mijn ideale klant in actie te krijgen en weet hoe ik een bericht opbouw dat die reactie uitlokt.”

    “Heerlijk dat je na afloop van de sessie een aantal posts gewoon kant-en-klaar hebt. En door samen te oefenen leer je niet alleen van je eigen feedback, maar ook van de feedback die de anderen krijgen.”

    “Ook als je al regelmatig schrijft is deze training super. Amanda zorgde er met haar stimulerende feedback voor dat mijn berichten een stuk puntiger werden.”

    Veel gestelde vragen (FAQ)

    Ik heb mijn ideale klant al eens met iemand beschreven. Is deze sessie dan nog zinvol?

    Waarschijnlijk wel. Want heel vaak wordt dan vooral gefocust op de buitenkant van je ideale klant, dus de dingen waar je zo iemand ‘in het wild’ aan kunt herkennen. En natuurlijk zijn die belangrijk, maar als het gaat om je marketing is wat er in het hoofd van je ideale klant omgaat veel interessanter. Sowieso leer jij met elke nieuwe klant meer over jouw ideale klant. En de kans is groot dat je niet weet hoe je die losse inzichten en gedachtes vertaalt naar je LinkedIn-profiel en berichten. En dat is nu precies wat we in de sessie doen. Al die kennis die jij (onbewust) over je ideale klant hebt, gaan we onder woorden brengen zodat je het bewust in kunt gaan zetten in je gesprekken en je teksten.

    Is deze sessie geschikt als ik nog geen ondernemer ben of net ben begonnen?

    De sessie zal je zeker helpen, maar dan komt er wel meer giswerk aan te pas. Simpelweg omdat je nog niet met (veel) klanten hebt gewerkt en dus met hen hebt gepraat. Daar tegenover staat dat ik heel goed ben in me inleven in mensen dus je zult er zeker wijzer van worden en het geeft je daarmee juist een goede basis om je marketing mee te starten. En je kunt jouw Ideale klantprofiel natuurlijk altijd aanvullen met nieuwe inzichten.

    Ik kan deze datum niet. Geef je deze sessie vaker?

    Dat is wel mijn insteek, maar ik heb nog geen nieuwe data gepland. Als je me een mail stuurt op [email protected] houd ik je op de hoogte, ok?

    Ik wil 1 van de 2 trainingen volgen, kan dat?

    Nee, deze 2 trainingen zijn helemaal op elkaar afgestemd en versterken elkaar zo. Je zult na afloop merken dat je je ideale klant echt veel beter kent en snapt. Maar zonder kennis van hoe je die inzichten toepast op LinkedIn kom je nog geen stap verder. Vandaar dat ik voor deze combinatie heb gekozen. 

    Ik post al veel op LinkedIn, is deze training dan wel zinvol?

    Waarschijnlijk wel. Tot nu toe heb ik alle deelnemers aan (vergelijkbare) schrijfsessies kunnen helpen aan inzichten en het aanscherpen van hun schrijfvaardigheid. Maar ik kijk gerust eens even tijdens een telefoongesprek mee naar jouw content en vertel je dan eerlijk of ik je nog wat te bieden heb. Je bereikt me via 06-50217686.

    Ik heb nog nooit iets gepost op LinkedIn, heeft deze training dan wel zin?

    Jazeker! Misschien is het voor jou zelfs makkelijker, want jij hoeft dan geen slechte schrijfgewoontes af te leren. Maar je hebt misschien weer wat meer belemmerende gedachtes rondom jezelf zichtbaar maken en daar gaan we het ook zeker over hebben (en je vindt steun aan de andere, al meer ervaren deelnemers).

    Als ik me aanmeld kom ik eerst op een betaalpagina terecht. Klopt dat wel?

    Ja dat klopt. Zodra je betaling gelukt is word je naar een pagina geleid waar je je NAW-gegevens invult. Daarmee stuur ik je je factuur en mail ik je de details over de trainingen. Superleuk dat je meedoet trouwens!

    Ik ben Amanda

    en ik ben jouw persoonlijke LinkedIn-trainer & -coach.

    Ik ga je laten zien hoe je met LinkedIn klanten aantrekt zonder met jezelf te hoeven leuren.

    Je hoeft er niet voor door hoepels te springen of andere dingen te doen die niet OK voelen. Ik leer je juist hoe je aan klanten komt op een manier die bij jou past en die goed voelt.

    Ik ben Amanda Hendriks